.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۰ درصد تسهیلات بانک سرمایه به ۳۰ نفر پرداخت شده است
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس با بیان اینکه یک نفر به بانک سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بدهکار است گفت: ۹۰ درصد تسهیلات این بانک به ۳۰ نفر اعطا شده است.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 مهرماه) قوه مقننه در تذکری شفاهی با خطاب قرار دادن دولت،‌ دستگاه قضایی و مجلس گفت: در این چند روز کتابی درباره ابعاد فساد در ایران خواندم و گریستم.

وی با اشاره به اختلاسهای انجام شده در چند سال اخیر در کشور گفت: 6 میلیارد تومان اختلاس در بانک صادرات، 123 هزار میلیارد تومان اختلاس در بانک صادرات شعبه  تجریش، 400 هزار دلار اختلاس در بانک تجارت رخ داده است.

نماینده مردم نوشهر ادامه داد: 12 میلیارد دلار توسط رئیس بانک شعبه پاریس به نفع گروهک فدائیان خلق و 28 میلیون درهم در یک شرکت متعلق به بانک ملی در دبی اختلاس رخ داده است.

احمدی لاشکی ادامه داد: یک اختلاس 500 میلیارد تومانی همزمان در 3 بانک سپه، ملت و صادرات رخ داده است.

وی تصریح کرد: عدم برخورد جدی با این مسائل باعث سر برآوردن شهرام جزایریها، خاوریها و بابک زنجانیها در کشور شده است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: امروز مجلس با تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کار بزرگی انجام داد چراکه اینگونه فسادها حقوق معلمان را نشانه گرفته است.

احمدی لاشکی تصریح کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان 917 هزار معلم عضو دارد، گفت: چند هزار میلیارد تومان پول معلمان در این صندوق گم شده است و این صندوق وضعیت بیماری دارد.

وی با بیان اینکه بانک سرمایه در سال 94، 1500 میلیارد تومان خسارت و زیان دیده است، گفت: در دو سال اخیر بانک سرمایه 6 مدیر عامل عوض کرده است که این اقدامات شاید برای سرپوش گذاشتن بر این تخلفات بوده است.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: بیمه معلم که خنثی است، 20 مشاور دارد که از آنجا حقوق دریافت می‌کنند.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: یک نفر به بانک سرمایه 3 هزار و 900 میلیارد تومان بدهکار است و 90 درصد تسهیلات بانک سرمایه به 30 نفر داده شده است.

وی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اجازه نخواهد داد، دارایی معلمان به تاراج برود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.